[GP]  Gullner Pages
 Éttermek, ahol jókat ettünk mostanában ...
[3 pont] Nimród vendéglő
Farkasgyepű, 2009. április

Időutazás és vadételek

Kirándulás közben kerestünk ebédelő helyet Farkasgyepűn, így tévedtünk a Nimród vendéglőbe. Az étterem kívülről is egy eltűnt világból valónak tűnt, a szerintem jellemző képet az interneten találtam. Belülről meg teljesen időgépben éreztem magam, amely mintha a hetvenes-nyolcvanas évekbe repített volna vissza. A bútorok rusztikusak, a függönyök, terítők népművészetiek, a falon vaddisznóbőr és egyéb vadászdíszek, minden pontosan úgy néz ki, mint fiatalabb koromban egy jobb étteremben lenni szokott. A mai időkre csak az utal, hogy most csak egy-két asztal mellett ülnek ebédelő vendégek.

Az étlap azonban gazdagabb, mint harminc éve lehetett. Próbáltunk bakonyi ételeket választani, útitársnőm betyárlevest erdészné módra és kakaós palacsintát, jómagam vörösboros, gombás vadragút, burgonya krokettel, rendelt. Kérésünknek megfelelően egyszerre érkezik útitársnőm levese és az én vadragum. Az étel egyszerű, de elég finom, leginkább a gomba íze felett éreztem nosztalgiát, mert gyermekkoromban sok gombát szedett az egyik nagynénikém a sobaki erdőkben és ezt a gombát is erdeinek véltem. Ebédem kissé "kínaias" fordulatot vett, mert útitársnőm rám hagyta levesének egy részét, így azt kanalaztam, míg ő a palacsintákat ette. A leves is ízlett nekem, finom rusztikusnak találtam, legközelebb egy teljes adagot is megkóstolok, ha erre vet sorsom.

Szóval nem rossz hely a Nimród vendéglő. A söntést és az éttermet egy hölgy szolgálta ki, ügyesen szervezte a munkáját, mert mindenkinek minden kívánsága időben teljesült, ez nem mindenkinek szokott sikerülni, még kevés vendég mellett sem. A ebéd végén 3.750 forintos nyugtát kaptunk, amely nem tartalmazza az ételek és italok neveit, de a végösszeg mindenképpen méltányos egy nosztalgikus környezetben elfogyasztott, nem szokványos ebédért.

Csatlakozások:

- Szentantalfa, Zsóka Fogadója
- Zirc, Cuha Völgye étterem
Skála 2009 - Éttermek

[4 pont]Tetszett (4 pont)

[3 pont]Alkalmatos (3 pont)

[0 pont]Nem értékelhető (0 pont)

Büfék 2009
- Komárom, Komárno állomás jedáleň
- Zánka, Szürkebarát borozó
Skála 2009 - Büfék

[4 pont]Tetszett (4 pont)